wtorek, 23 czerwca 2009

First Time We Met / Pierwsze spotkanie



This is surely the first known polaroid photo of Mr Chicken. Taken March 2007 in the flat of my friend Piotrek Szymanek with whom at the time I attended screenwriting course at Warsaw Film School. The Chicken was a gift from Piotrek's sister. I noticed the Chicken on a bookshelf and fell in love with it from the first sight. Enchanted by his photogenity I took several pictures with my new Polaroid 600 camera. As you can see the film was way-out-of-date. Mr Chicken seems to be a little bit frightened (it's probably his first photo session ever). But just look how handsome and simpathetic he is!

Pierwsze polaroidowe zdjęcie Qrczaka w ogóle powstało w marcu 2007r., w mieszkaniu ówczesnego właściciela Qrczaka - Piotrka Szymanka. W owym czasie razem z Piotrkiem uczęszczaliśmy na Kurs scenariuszowy w Warszawskiej Szkole Filmowej. Piotrek otrzymał Qrczaka w prezencie od swojej siostry. Ja zauważyłem go na półce z książkami, którą był dekorował swoją fotogeniczną osobą. Tak się składało, że w owym czasie kupiłem sobie swój pierwszy aparat typu Polaroid (seria 600) i bardzo przeterminowany film. Qrczak od razu wpadł mi w oko ze swoim dziwacznym ubarwieniem w dwukolorowe kropki, uważnym świdrującym spojrzeniem i zawadiackim grzebieniem umieszczonym "w poprzek" - jakby na przekór innym kurom. Piotrek widząc mój entuzjazm wypożyczył mi figurkę i tak to się w sumie zaczęło a trwa do dzisiaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz